Nyheder
06-03-2016
Funktionsbeskrivelse i GBIF
Funktionsbeskrivelser bestyrelsen/udvalgsformand i GBIF
Funktionsbeskrivelse Formand:
- Sammen med Udvalgsansvarlig ansøge om haltider, gymnastiksale, svømmehaller mv.
- Indkalde og lave dagsorden til bestyrelsesmøder
- Være tegningsberettiget i foreningen
-
Funktionsbeskrivelse Kasserer:
- Lave månedlig bogføring og evt. løn til rengøringspersonale
- Indsende skatteoplysninger til skat (Løn, ambi mv.)
- (Opkræve kontingent ud fra medlemslister tilsendt af de enkelte afdelingsformænd)
- Ajourføre børneattester for afdelinger og afdelinger
- Indsende aktivitetstilskud og gebyrbetaling til kommunen
- Indsende ansøgning om Leder- og Instruktøruddannelse til kommunen
- Indsende lokaletilskud for klubhuset til kommunen
- Indberetning til DGI, DBU, DKKF, DIF m.fl (sendes samlet elektronisk til medlemstal.dk)
- (Internet og Ip telefon i klubhuset)
- Være tegningsberettiget i foreningen
Funktionsbeskrivelse Udvalgsansvarlig:
- Annoncer i dagspressen forår og efterår om træningstider, hold, mv.
- Sammen med Formand ansøge om haltider, gymnastiksale, svømmehal mv.
Funktionsbeskrivelse Menige medlemmer:
- Deltage og støtte den øvrige bestyrelse i arbejdet med foreningen
Funktionsbeskrivelse Udvalgsformand i afdelinger:
- Sende opdateret medlemsliste til Kasserer
- (Opkræve kontingent for afdelingens medlemmer)
- Orientere Kasserer løbende om ændringer + / - af medlemmer
- Ønske til udvalgsansvarlig om træningstider i haller, gymnastiksale, svømmehaller mv.
- Søge Fonde mv. til det enkelte udvalg
Ovenstående har været fordelingen i den nuværende bestyrelse, og er kun et udtryk for arbejdsfordelingen som den er i dag. En ny bestyrelse kan fordele opgaver anderledes, så det passer til den nye bestyrelses medlemmer.